tisdag 29 september 2009

puss på det

Nu äre jag som bloggar. kände jag bara. Cecilia blir glad, då blir jag glad. Puss på det va!

vad ska jag blogga om då? Kan ni inte ge lite förslag?

Jag kan ju iaf berätta att i helgen ska jag till MARIAAAAAAAAAA!!! min majsan :) det är bäst. det ska bli så otroligt kul o se hur hon bor o så ska vi knata på Erik Hassle på lördag på Stadshuset, det kommer bli grymt bra! :) Daniel ska oxå med, det är min favorit älskling för er som inte hängt med. Puss på det med.

Imorrn ska nog jag o daniel gå o kika på "Flickan som lekte med elden", äntligen. Vi skulle ha sett den för länge sen, men jag blev dödssjuk så de blev inte av. Men nu så. Tror jag.

Nu ska jag fortsätta lyssna på den underbara musik som finns.

3 kommentarer:

Karolina Sundqvist sa...

Vad roligt att du börjat blogga igen :)

Vad mycket roligt du har framför dig! Och snart ses vi igen! Kommer ju hem sista helgen i oktober!

Puss på Dig

kristinacecilia sa...

Men puss på dej !

SOFIA BÄCKMAN VAFAN sa...

JAG VILL OXÅ SEEE HASSSLEEE :/