onsdag 22 juli 2009

bla bla bli

maah vad jag aldrig bloggar ungefär.. jag är så kass på det, eller för lat för att göre re. :)

vi drog iaf på åsele i helgen, jag, ronja, malin b, isabell o kurtan. De va helt okej, eller.. de va sådär. Det va skoj stundvis. Har haft roligare om man säger så.

Nu i veckan har jag inte gjort ett skit, njutit av o va ledig som jag sa i nått annat inlägg att jag skulle göra. Vi har spelat kort "kort'n'lång" Grymt spel! Och, så har vi spelat Mario Party, eller.. jag o karro har spelat det. :) oxå grymt spel, självklart Nintendo 64.

Nu är jag i min lägenhet för sista natten någonsin. Känns sorgligt, för gud vad jag älskar o va här. :( På söndag ska vi städa ur allt.. MEN, jag är ändå nöjd tjej för på fredag ska jag shoppa. Grejt.

Godnatt.

2 kommentarer:

Monkey sa...

hej du!

jag är en av finalisterna i en veckansblogg tävling :) om du känner för att rösta på mig så länkar jag till din blogg när hela tävlingen är avslutad om några dagar!

du kan rösta här: http://mariaelisabeths.blogg.se/2009/july/finalister.html

kram på dig :)

S A N D R A T J U L I N S sa...

Ni som inte hört Demi Lovato - Don't forget borde verkligen göra det.. en så otroligt fin låt! =) säg gärna vad ni tycker oxå (: låten hittar ni här: http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/demi-lovato-dont-forget.html#comment