måndag 15 juni 2009

Nice helg i hammervalley

SHO!

Helgen har spenderats i Hdal/Edefors med bellutt och ronje! Mycket trevligt faktiskt. Var på sikåsdansen i fredags, blev mkt sent o det resulterade i att jag är trött än idag. Lördagen blev en vilodag med massa massa film. Som jag längtat efter FILM. Har ju bara mina serier att se eftersom jag inte kan ladda ner längre pågrund av dom där jävligt onödiga och jobbiga lagarna som får mig att bli väldigt less. Men, jag överlever det oxå.

Idag har jag faktiskt börjat jobba, o det var kul. Faktiskt. Har städat o städat o vikt servetter och fifflat med journaler. Imorrn jobbar jag till halv två, det blir bra. och jag säger bara MONEY MONEY MONEY!! Caliroots, here i come. Snart. Nån gång. När jag fått pärningen. Såklart.


Ronja o jag redo för däns.


Förkrök hos Zandra, bell och simon på bild!


Ante o Bell!


Ja, vad ska man säga? Blev tyvärr inga mer bilder denna kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du gillar jobbet!
/<3 Mamma

Anonym sa...

Fortsätt att uppdatera bloggen :) Me like!