måndag 1 juni 2009

Helgeeeun

Tjena bloggen!

I helgen var det ju skumparty och andra trevligheter. Jag o Bell klarade oss ganska bra med de där satans skummet om man jämför med hur andra såg ut. Haha, men de var kul, de vare. Drog på hörnet en sväng, sen vare ner på dansgolvet igen. Sen banne mig, vare fan natt. Jag sov enormt gott den natten.

På lördan va vi döda. Såklart. Andreas o Albin kom o hälsade på, vi gick ut en sväng till det mystiska (ska va ett fult ord egentligen) strömsunds folket. Inte kul. Så vi drog hem tidigt, satt o chilla. Käkade pizza mitt i natten. Tack robin för det!

Nu har jag vare dö trött i två dar, OCH irriterad. Tror det är pmsen som spökar. Inte nog med det, så borrade jag i min tand idag. :( De va hemskt. Fast jag fick ju bedövning, första gången. Huvva, det tog fett lång tid och gjorde lite ont ändå. Nu har jag ap ont i käken o det ilar i en tand på båda sidorna. fyfans helvetes..

Nu är jag hemma i Rossön o ska va här ett tag, men till helgen, så jävlar.. Då drar jag till melle mel och stockholm!! det känns för jävla kung!



Bell var pepp, här på fredagen hos Simpa.


Bells o mina skor, de vare enda som blev skummigt som tur är. förutom när jag blev köttad av nåns hand i nyllet med skum. Inte OKEJ.


Albin o Andreas :)


Chill @ my place


Jag o bell körde lite jibby style ;)


Sandra o ja :)


Nu längtar jag efter karln till vänster

3 kommentarer:

Karln till höger sa...

aah de e verkligen jättesnart tills du kommer juh :) ska bli så kuul!

Anonym sa...

Somrigt och härligt. :)

menjagvetinte sa...

mysig blogg :)