söndag 21 juni 2009

Det här vill jag göra i sommar

Jag har funderat och funderat på vad jag ska göra i sommar.. När jag har jobbat klart o fått löningen. Vad vill jag göra då?

Jag vill åka på semester till en stad långt bort. Dock i Sverige.
Jag vill gå på Malmöfestivalen.
Jag vill gå på Way Out West, i Göteborg.
Jag vill på Uppsala Reggae Festival.
Jag vill på Yran, i Östersund.
Jag vill på Gatufesten, i Sundsvall.

Något mer kommer jag inte på. Men spikat är Yran. Självfallet. URF är nästan ett måste det oxå, det blir nog det med. Kanske gatufesten. Dom andra kan jag glömma. Iaf för i år. :) Alpha Blondy kommer till URF, goddamnit vad jag vill se han. Och höra såklart. LIVE!!!






Ska sätta mig ner och planera allt ordentligt nån dag. Och spika datum, boende, pengar, biljetter. Rubbet.

Tills vi ses igen :)

0 kommentarer: